Nieskategoryzowane
- Szczegóły
Deklaracja dostępności Oficjalna strona internetowa Miasta i Gminy Skarszewy
Urząd Miejski w Skarszewach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Oficjalna strona internetowa Miasta i Gminy Skarszewy.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Na stronie są linki do filmów, do których nie dodano napisów dla niesłyszących, m.in. z uwagi na fakt, iż zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
- Brak opisów alternatywnych dla zdjęć i obrazków.
- Zamieszczone dokumenty w formie skanów i brak ich odpowiedników w formie dostępnej lub brak odwzorowania treści w stronie internetowej.
- Część plików nie jest dostępnych cyfrowo.,
Wyłączenia
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Marcin Komar.
- E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Telefon: 58 588 22 01
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Burmistrz Skarszew
- Adres: Pl. gen. Hallera 18, 83-250 Skarszewy
- E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Telefon: 58 588 22 01
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Budynek Urzędu Miejskiego znajduje się przy Placu gen. Józefa Hallera 18 w Skarszewach.
- Do budynku prowadzą dwa wejścia: główne - od Placu gen. Józefa Hallera, do którego prowadzą schody oraz boczne - od strony Placu Zamkowego, z podjazdem dla osób poruszających się na wózkach. Ponadto przy wejściu bocznym zamontowano widedomofon.
- Wewnątrz budynku znajdują się schody prowadzące na I i II piętro. W budynku nie ma windy i platformy dla niepełnosprawnych.
- Toalety nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
- Miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych są wyznaczone w pobliżu Urzędu Miejskiego, na Placu gen. Hallera.
- W budynku jest pętla indukcyjna.
- W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
- W budynku są tablice tyflograficzne z informacjami na temat rozkładu pomieszczeń w sposób wizualny i w alfabecie Braille'a
- W budynku są tabliczki - piktogramy dla osób z problemami poznawczymi.
- W Urzędzie Miejskim nie ma pracownika posługującego się językiem migowym.
- Informacje o tym, czym zajmuje się Urząd Miejski są dostępne na stronie www.skarszewy.pl (baner na głównej stronie) w tekście łatwym do przeczytania i zrozumienia ETR.
Aplikacje mobilne
Urząd Miejski w Skarszewach udostępnia następujące aplikacje mobilne:
Informacje dodatkowe
Ułatwienia
- Strona posiada wersję kontrastową.
- Strona posiada możliwość zmiany rozmiaru tekstu.
- Obsługa strony możliwa jest za pomocą klawiatury i myszki.
Inne informacje i oświadczenia
W Urzędzie Miejskim został powołany Zespół ds. wdrożenia przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w składzie:
Maciej Jędrzyński – koordynator do spraw dostępności
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
58 588 22 01
Martyna Galińska – członek zespołu w zakresie spraw wdrożenia dostępności architektonicznej
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 58 588 22 01
Marcin Komar – członek zespołu w zakresie spraw wdrożenia dostępności cyfrowej
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 58 588 22 01
Adam Becker – członek zespołu w zakresie spraw wdrożenia dostępności informacyjno-komunikacyjnej.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 58 588 22 01
- Szczegóły
- Szczegóły
Gminny Ośrodek Zdrowia w Skarszewach
ul. Dworcowa 11
83-250 Skarszewy
Poradnia ogólna tel.58 588 27 38, 58 562 20 59, 58 562 20 63
Poradnia dziecięca tel. 58 588 25 00
fax. 58 588 24 93
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
strona internetowa: www.goz.skarszewy.pl
p.o. Dyrektora: Joanna Piankowska
Przyjmowanie interesantów: wtorki w godz. 09.00 – 11.00
INFORMACJE OGÓLNE:
Gminny Ośrodek Zdrowia w Skarszewach w ramach kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia udziela świadczeń zdrowotnych w zakresie:
1. podstawowej opieki zdrowotnej
- świadczenia lekarza POZ
- świadczenia pielęgniarki POZ
- świadczenia położnej POZ
- transport sanitarny POZ
2. ambulatoryjnej opieki specjalistycznej
- poradnia ginekologiczo-położnicza
Świadczenia w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Skarszewach realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00.
Nocną i świąteczną opiekę medyczną najbliżej sprawuje NZOZ POLMED ul. Kopernika 21 w Starogardzie Gdańskim (tel. 58 775 09 05).
Rejestracja pacjentów do lekarza może odbywać się osobiście od godziny 7.30, telefonicznie od godziny 8.00, za pośrednictwem osób trzecich, a także przez internet.
Zgłaszanie wizyt domowych może odbywać się w danym dniu do godziny 11.00.
ZADANIA I CELE:
- Celem działania Ośrodka jest udzielanie świadczeń zdrowotnych i promocji zdrowia w zakresie określonym ustawą.
- Do zadań Ośrodka należy w szczególności udzielanie ludności świadczeń zdrowotnych służących zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia oraz inne działania medyczne wynikające z procesu leczenia lub przepisów odrębnych regulujących zasady ich wykonania.
- Zakres świadczeń zdrowotnych udzielanych przez ośrodek obejmuje w szczególności:
- Badania i porady lekarskie,
- Leczenie,
- Opiekę nad kobieta ciężarną i jej płodem, porodem, połogiem oraz noworodkiem,
- Opiekę nad zdrowym dzieckiem,
- Szczepienia ochronne i inne działania zapobiegawcze,
- Opiekę środowiskową i pielęgnację w domu chorego,
- Badania diagnostyczne,
- Orzekanie i opiniowanie o stanie zdrowia,
- Prowadzenie działalności profilaktycznej,
- Specjalistyczną opiekę zdrowotną.
- W wykonywaniu zadań o których mowa w pkt. 2 Ośrodek współpracuje z:
- Powiatową Stacją Sanitarno – Epidemiologiczną w Starogardzie Gdański,
- Innymi zakładami opieki zdrowotnej,
- Instytucjami wykonywującymi zadania z zakresu pomocy społecznej,
- Organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami i samorządami zawodowymi.
- Ośrodek udziela świadczeń zdrowotnych:
- Finansowanych ze środków publicznych ubezpieczonym oraz innym osobom uprawnionym do tych świadczeń na podstawie odrębnych przepisów nieodpłatnie, za częściową odpłatnością lub całkowitą odpłatnością.
- Innych, niż finansowane ze środków publicznych osobom ubezpieczonym i innym uprawnionym do świadczeń na podstawie odrębnych przepisów za odpłatnością wg ustalonego cennika.
- Osobom nie ubezpieczonym i nie uprawnionym do świadczeń na podstawie odrębnych przepisów za odpłatnością na podstawie ustalonego cennika.
- Obcokrajowcom- na zasadach określonych we właściwych przepisach oraz umowach i porozumieniach międzynarodowych dotyczących ochrony zdrowia nieodpłatnie, za częściową odpłatnością lub całkowitą odpłatnością.
- Zasady udzielania świadczeń zdrowotnych o których mowa w pkt. 5 oraz wykonywania związanych z ich udzielaniem usług medycznych, a w szczególności:
Obszar, którego mieszkańcy będą mogli korzystać ze świadczeń zdrowotnych,
- Ich rodzaj i przewidywaną liczbę,
- Zasady rejestracji pacjentów,
- Organizację udzielania świadczeń,
- Dni i godziny ich udzielania,
- Maksymalny czas oczekiwania na świadczenie i sposób podawania tych informacji osobom uprawnionym określają umowy zawarte przez ośrodek z Narodowym Funduszem Zdrowia oraz regulamin organizacyjny zakładu.
- Ośrodek udziela ambulatoryjnych świadczeń zdrowotnych w zakresie:
- Podstawowej opieki zdrowotnej
- Specjalistycznej opieki zdrowotnej.
FILIA GMINNEGO OŚRODKA ZDROWIA W POGÓDKACH
ul. Sambora 2
83-236 Pogódki
Tel. (58)588 11 21
Kierownik : Elżbieta Grzymała-Kazusek
- Szczegóły
Justyna Czaplewska - Kierownik USC
pokój nr 7-8-9
tel. 58 588 22 01
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Obsługa klientów w godz. 8:00-15:00, w środy 8:00-17:00.
Do zakresu działania Urzędu Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich w obszarze Urzędu Stanu Cywilnego należy:
1) sporządzanie aktów stanu cywilnego;
2) przyjmowanie oświadczeń przewidzianych w Kodeksie rodzinnym i opiekuńczym oraz ustawie prawo o aktach stanu cywilnego tj.:
a) wstąpieniu w związek małżeński;
b) wyborze nazwiska, jakie będą nosić małżonkowie i dzieci zrodzone z małżeństwa;
c) powrocie rozwiedzionego małżonka do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa;
d) uznaniu dziecka, nadaniu nazwiska męża matki;
e) zmianie imienia dziecka wpisanego do aktu w chwili jego sporządzenia;
3) przyjmowanie zapewnień o braku przeszkód do zawarcia małżeństwa;
4) przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński w lokalu Urzędu Stanu Cywilnego i poza nim;
5) wydawanie zaświadczeń;
6) nanoszenie wzmianek i przypisków w aktach stanu cywilnego;
7) wydawanie odpisów i zaświadczeń z ksiąg stanu cywilnego;
8) przechowywanie i zlecanie konserwacji ksiąg stanu cywilnego;
9) wydawanie zezwoleń na skrócenie terminu oczekiwania na zawarcie związku małżeńskiego;
10) wpisywanie do ksiąg aktów stanu cywilnego sporządzonych za granicą;
11) wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie zmiany nazwisk i imion;
12) wydawanie decyzji w sprawie sprostowania i uzupełnienia aktów stanu cywilnego;
13) kompletowanie i przechowywanie akt zbiorczych urodzeń, małżeństw i zgonów;
14) prowadzenie skorowidzów do sporządzonych aktów stanu cywilnego;
15) nanoszenie zmian w treści aktów stanu cywilnego;
16) przyjmowanie wniosków w sprawie wpisania wzmianek dodatkowych do aktów stanu cywilnego na podstawie orzeczeń sądów w tym orzeczeń pochodzących z państw obcych;
17) sporządzanie aktów stanu cywilnego, gdy zdarzenie nastąpiło za granicą i nie zostało zarejestrowane w zagranicznych księgach stanu cywilnego;
18) odtworzenie aktów stanu cywilnego, które zostały sporządzone za granicą, a uzyskanie odpisu jest niemożliwe lub związane z poważnymi trudnościami;
19) odtworzenie treści aktów stanu cywilnego bądź wpisanie odpisów aktów stanu cywilnego w razie zaginięcia, zniszczenia całości lub części księgi stanu cywilnego;
20) prowadzenie spraw związanych z testamentami alograficznymi;
21) przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy;
22) występowanie o nadanie medali za długoletnie pożycie małżeńskie i organizowanie uroczystości jubileuszowych z okazji długoletniego pożycia małżeńskiego;
23) prowadzenie archiwum Urzędu Stanu Cywilnego.
Do zakresu działania Urzędu Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich na stanowisku do spraw dowodów osobistych należy:
1) wydawanie dowodów osobistych;
2) prowadzenie w formie elektronicznej ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych na podstawie danych zgłoszonych przy ubieganiu się o wydanie lub wymianę dowodu osobistego;
3) przetwarzanie danych osobowych zawartych w zbiorach meldunkowych, w zbiorze PESEL, Rejestrze Dowodów Osobistych i Rejestrze Danych Kontaktowych;
4) wydawanie w formie zaświadczeń pełnych odpisów przetwarzanych danych osobowych (ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz Rejestru Dowodów Osobistych);
5) udostępnianie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL, Rejestru Dowodów Osobistych, dokumentacji dowodowej, Rejestru Danych Kontaktowych podmiotom wymienionym w ustawie o ewidencji ludności i dowodach osobistych;
6) przyjmowanie zgłoszeń o utracie tożsamości, danych elektronicznych zapisanych w warstwie elektronicznej dowodu osobistego;
7) przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego w formie elektronicznej;
8) pozyskiwanie danych do Rejestru Danych Kontaktowych;
9) wydawanie decyzji w sprawach dowodów osobistych
Do zakresu działania Urzędu Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich na stanowisku do spraw ewidencji ludności należy:
1) prowadzenie ewidencji ludności;
2) wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania oraz dokonywanie zameldowania lub wymeldowania osób na podstawie zgłoszenia;
3) występowanie z wnioskiem o nadanie Numeru Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności „PESEL”;
4) prowadzenie rejestru wyborców;
5) sporządzanie spisów i zestawień ludności do celów wyborczych oraz na potrzeby różnych organów i instytucji;
6) przetwarzanie danych osobowych zawartych w zbiorach meldunkowych, w zbiorze PESEL, Rejestrze Dowodów Osobistych i Rejestrze Danych Kontaktowych;
7) wydawanie w formie zaświadczeń pełnych odpisów przetwarzanych danych osobowych (ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL, Rejestru Dowodów Osobistych i Rejestru Danych Kontaktowych);
8) udostępnianie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL, Rejestru Dowodów Osobistych, Rejestru Danych Kontaktowych podmiotom wymienionym w ustawie o ewidencji ludności i dowodach osobistych.
Konto bankowe:
Bank Spółdzielczy Oddział Skarszewy nr 81834000010100014320000005
- Szczegóły
- Szczegóły
ELEKTRONICZNE BIURO OBSŁUGI INTERESANTA
- Szczegóły
Deklaracja dostępności Oficjalna strona internetowa Miasta i Gminy Skarszewy
Urząd Miejski w Skarszewach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Oficjalna strona internetowa Miasta i Gminy Skarszewy.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Na stronie są linki do filmów, do których nie dodano napisów dla niesłyszących, m.in. z uwagi na fakt, iż zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
- Brak opisów alternatywnych dla zdjęć i obrazków.
- Zamieszczone dokumenty w formie skanów i brak ich odpowiedników w formie dostępnej lub brak odwzorowania treści w stronie internetowej.
- Część plików nie jest dostępnych cyfrowo.,
Wyłączenia
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Marcin Komar.
- E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Telefon: 58 588 22 01
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Burmistrz Skarszew
- Adres: Pl. gen. Hallera 18, 83-250 Skarszewy
- E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Telefon: 58 588 22 01
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Budynek Urzędu Miejskiego znajduje się przy Placu gen. Józefa Hallera 18 w Skarszewach.
- Do budynku prowadzą dwa wejścia: główne - od Placu gen. Józefa Hallera, do którego prowadzą schody oraz boczne - od strony Placu Zamkowego, z podjazdem dla osób poruszających się na wózkach. Ponadto przy wejściu bocznym zamontowano widedomofon.
- Wewnątrz budynku znajdują się schody prowadzące na I i II piętro. W budynku nie ma windy i platformy dla niepełnosprawnych.
- Toalety nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
- Miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych są wyznaczone w pobliżu Urzędu Miejskiego, na Placu gen. Hallera.
- W budynku jest pętla indukcyjna.
- W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
- W budynku są tablice tyflograficzne z informacjami na temat rozkładu pomieszczeń w sposób wizualny i w alfabecie Braille'a
- W budynku są tabliczki - piktogramy dla osób z problemami poznawczymi.
- W Urzędzie Miejskim nie ma pracownika posługującego się językiem migowym.
- Informacje o tym, czym zajmuje się Urząd Miejski są dostępne na stronie www.skarszewy.pl (baner na głównej stronie) w tekście łatwym do przeczytania i zrozumienia ETR.
Aplikacje mobilne
Urząd Miejski w Skarszewach udostępnia następujące aplikacje mobilne:
Informacje dodatkowe
Ułatwienia
- Strona posiada wersję kontrastową.
- Strona posiada możliwość zmiany rozmiaru tekstu.
- Obsługa strony możliwa jest za pomocą klawiatury i myszki.
Inne informacje i oświadczenia
W Urzędzie Miejskim został powołany Zespół ds. wdrożenia przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w składzie:
Maciej Jędrzyński – koordynator do spraw dostępności
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
58 588 22 01
Martyna Galińska – członek zespołu w zakresie spraw wdrożenia dostępności architektonicznej
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 58 588 22 01
Marcin Komar – członek zespołu w zakresie spraw wdrożenia dostępności cyfrowej
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 58 588 22 01
Adam Becker – członek zespołu w zakresie spraw wdrożenia dostępności informacyjno-komunikacyjnej.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 58 588 22 01