Karta informacyjna w sprawie nadanie numeru domu
Nadanie numeru porządkowego dla budynku mieszkalnego
KARTA INFORMACYJNA URZĄD MIEJSKI W SKARSZEWACH PL.HALLERA 18
tel. (0-58) 5882201 fax. (0-58) 5882651
I. WYMAGANE DOKUMENTY 1. Wniosek o nadanie numeru 2. Mapa z inwentaryzacji powykonawczej budynku 3. Kopia decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu wydanej przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
II. OPŁATY zwolnione z opłaty skarbowej na podstawie art. 2 ust.2 Ustawy o opłacie skarbowej
III. TERMIN ODPOWIEDZI Do 14 dni
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA Wydział Inwestycyjny
V. TRYB ODWOŁAWCZY Brak
VI. UWAGI Brak
VII. ZAŁACZNIKI - Wniosek o nadanie numeru porządkowego
VIII. PODSTAWA PRAWNA Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. Nr 100 poz. 1086 z póź. zm.).
|