Karta informacyjna w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje
Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia KARTA INFORMACYJNA URZĄD MIEJSKI w SKARSZEWACH 83-250 SKARSZEWY tel. (058) 588 22 01; (058) 588 22 02 I. WYMAGANE DOKUMENTY - Raport o oddziaływaniu na środowisko w 3 egzemplarzach, (gdy inwestycja objęta jest obowiązkiem jego sporządzenia) lub informacja (w 3 egzemplarzach) zawierająca charakterystykę oraz wstępne dane o wpływie inwestycji na środowisko (gdy sporządzenie raportu jest fakultatywne). - Poświadczona przez właściwy organ kopia mapy ewidencyjnej z zaznaczonym przebiegiem granic terenu, którego dotyczy wniosek oraz obejmującej obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie; - Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, jeżeli plan ten został uchwalony. II. II. OPŁATY na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U.Nr 225 poz. 1635 z 2006 r.) III. TERMIN ODPOWIEDZI IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA V. TRYB ODWOŁAWCZY VI. UWAGI VII. ZAŁĄCZNIKI VIII. PODSTAWA PRAWNA |
- 13-Uwarunkowania środowiskowe.doc (25,4 kB)